Thursday, July 8, 2010

我不好欺负的!!

铃铃~起床了喂 我回来了呗!=]] MyEm0.Com
有没有想我呐..? xD jkjk.
之前两天都病了 所以没上来更新 paiseh吖.
发烧 + 喉咙痛 + 伤风 @@
现在好多了. =) 但还有伤风 ><
那些药啊 yUckss.吃到我昏沉沉 整天想睡觉 :s
*活该咯 平时不喝水.
_________________________________________

我真的真的受够我班那些马来猪男生了!
我才一天没去学校,
我抽屉里的书全部被他们弄到好像pasar卖的菜一样
乱到不懂怎样讲 ><
aRghhh!!MyEm0.Com
然后他们conteng我的桌子!><
还有吖..整天没有问过我就拿我的东西来用 好像我是供应商酱!!
>< 不问自取就是偷!!  @#$%^&*!?`
then horr..我今天很累嘛 (病还没完全好) 就扑在桌子睡觉
他们就在我旁边讲话大大声 :s 课室不是pasar咧!
还有!整天坐我位.这还没关系.
气死我的是我回去时他们不给回我坐!我就骂他们咯.
还讲我是gangster :s
拜托 我堂堂正正一个女生呐!
马来猪吖 马来猪 我可不好欺负的..!!

WARNING to all 2 Meranti's malay boys.:
PLEASE. beware yourself.(you all.)
PLEASE DON'T simply take my things like its yours.
i don't mind to borrow you but PLEASE ask me first.
i'm NOT your assistant so don't keep taking my things to use.
you can sit my place when i never go to school BUT PLEASE,
DON'T make my desk messy.DON'T make my books messy.
PLEASE DON'T simply conteng my table.
its not your table and if your hobby is conteng table PLEASE,
go and conteng your own table.
i already give you sit my place so PLEASE.
in the class everyone got their own place.
you can sit my place when i'm not in the class BUT PLEASE
give me sit when i'm back because that's my place.
PLEASE DON'T disturb me because i NEVER disturb you.
i'm NOT a gangster and if you want to be a gangster just do it.
i don't mind.


i'm NOT a small kid so DON'T try to buli me.
-----------------------------------------------------------


phew..回来回来 xD
终于骂完了. 这些猪就是酱没有礼貌 没有一点尊重 :s
*我知道我凶了一点 不要吓到啊..
好了 要冲凉然后去补习了 下线了.


No comments:

Post a Comment